УК     EN
ISO 9001 - 2015

    Своєчасна заміна конструкцій – важлива складова безпечної праці

    У СГП плавильного цеху №4 завершені роботи з заміни підкранових рейок та рихтування підкранових балок. Паралельно такі ж роботи ведуться і в шихтовому відділенні.

    За словами заводських спеціалістів, заміна підкранових рейок і рихтування підкранових балок в складі була вимушеною, оскільки старі рейки мали великий знос.

    Заміні та рихтуванню передувало неодноразове проведення геодезичної зйомки. Це щорічні обов'язкові дослідження, необхідні для відстеження стану обладнання, зокрема – підкранових рейок і балок. І після чергової геодезичної зйомки було прийнято рішення міняти рейки і рихтувати підкранові балки. Адже їх стан дуже впливає не тільки на роботу крана і стан кранових коліс, а й на безпеку обладнання, людей.

    Насамперед, проектно-конструкторський відділ розробив проект відповідно до існуючих норм і стандартів. Далі, практично весь обсяг робіт виконувався підрядною організацією «ТОВ«ЗАПОРІЖМЕТАЛУРГРЕМОНТ»», яка заступила на об'єкт на початку лютого. У підрядника були свої фахівці: різьбярі, зварювальники, слюсарі. Від нас була потрібна підготовка позначеного місця, чим і займалися працівники ЦРМУ. Найбільша складність, з якою довелося зіткнутися в процесі – перекриття окремих ділянок підкранових рейок, на яких кранове обладнання не буде задіяно. Все потрібно було чітко узгодити з інженерно-технічними працівниками цеху, підрядниками, щоб якомога менше впливати на роботу крану на складі. Адже тут ГПМ задіяні постійно – у відвантаженні готової продукції споживачеві, дробленні та фракціонування металу, обслуговуванні розливних машин. В кінцевому результаті заміна підкранових рейок з рихтуванням підкранових балок була завершена менше ніж за місяць. Всі спрацювали злагоджено і професійно. Тепер крани працюють на нових, рівних рейках. Це, безумовно, допоможе зберегти кранові колеса і вплине на частоту їх заміни.

    Аналогічний ремонт кранового обладнання шихтового відділення цеху №4 виконується паралельно, де заміні підлягають підкранові рейки і підкранова балка. Причина та ж – сильний знос, необхідність запобігання аварійній ситуації. Роботи виконує підрядна організація «ТОВ «СПЕЦПРОМ -ТЕХНОЛОГІЯ»». У ШВ залишається головним завданням – здійснити заміну з мінімальним збитком для виробництва. Адже шихтове відділення за допомогою кранів безперервно постачає до цеху необхідну для виплавки металу сировину. І можливість перекриття тих чи інших ділянок повинна бути узгоджена з технологами, майстром ШВ, іншими фахівцями. Закінчення робіт планується на квітень поточного року.

    30.03.2018

    Українська асоціація виробників феросплавів

    Українська асоціація виробників феросплавів

     

    Україна, 69035
    Запоріжжя, вул. Діагональна,11
    АТ "Запорізький Завод Феросплавів"

    Мапа проїзду

    Тел.: +380 (61) 700-41-71,
    Факс: +380 (61) 700-41-72,

    ДОСВІД
    НАДІЙНІСТЬ
    ПЕРСПЕКТИВА

    Усі права захищені © АТ "Запорізький Завод Феросплавів"