Оголошення про затвердження Положення про альтернативні способи електронної комунікації (дистанційного обміну) між роботодавцем та працівником та дії у разі відсутності зв'язку з працівником.
Повідомляємо, що адміністрацією підприємства розроблено та затверджено Положення про альтернативні способи електронної комунікації (дистанційного обліку) між роботодавцем та працівником та дії у разі відсутності зв'язку з працівником.
Шляхом запровадження Положення буде реалізовано обмін документами та інформацією, зокрема, але не виключно:
- інформація та документи з питання режиму роботи підприємства, виконання невідкладних робіт, проведення обов'язкового навчання персоналу, інші питання виробничої необхідності;
- інформація і документи стосовно заходів, які проводить роботодавець, зокрема, видачі гуманітарної допомоги працівникам;
- інше.
З відповідним Наказом "Про удосконалення комунікації підприємства з персоналом" та Положенням можливо ознайомитися за посиланням