6 липня у першому плавильному цеху АТ «Запорізький завод феросплавів» була поставлена на розігрів та введена в роботу піч № 1. Пічний агрегат знаходився на простої більше двох років через відсутність реалізації сплаву, що на ньому виплавляється. Але сьогодні, після тривалої підготовки, проведеної силами заводських спеціалістів піч знову набирає обертів. Докладніше...
У СГП плавильного цеху №4 завершені роботи з заміни підкранових рейок та рихтування підкранових балок. Паралельно такі ж роботи ведуться і в шихтовому відділенні. За словами заводських спеціалістів, заміна підкранових рейок і рихтування підкранових балок в складі була вимушеною, оскільки старі рейки мали великий знос. Докладніше...
У 2017 році, при формуванні гарнісажу ковшів, колектив плавильного цеху № 2 почав використовувати нову технологію, що дозволяє підприємству знижувати свої витрати. Одним із перспективних напрямків стала робота з заміни дорогої марганцевмісної сировини ВМС78 на абсолютно безкоштовний матеріал окисалюмінієвмісний. Докладніше...
У жовтні 2017 року на ДВВ цеху №3 було завершено капітальний ремонт вапняної печі №1. Заміні підлягала як футеровка, так і металоконструкції пічного агрегату. За основу був узятий проект ремонту 2-ї печі, яка вже перевиконала запланований термін експлуатації і продовжує випускати якісне вапно. Докладніше...
У жовтні, в рамках заходів з інвестиційних програм 2017 року, повністю завершені роботи з заміни електродвигунів і редукторів на електромостових кранах виробництва «Демаг» (Німеччина). У період з серпня по жовтень власними силами ЦРМУ були замінені механізми пересування крану та механізми пересування вантажного візка на кранах № 42, 54 і 56 плавильного цеху № 3 Докладніше...